הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/5/2009 6:24:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Rotem Levy עם תוכן  מבקש חו"ד על אופני פוג´י Thrill LT 2.0
נושא: מבקש חו"ד על אופני פוג´י Thrill LT 2.0 תאריך: 3/5/2009 6:24:00 AM
מחבר/ת: Rotem Levy


שלום רב,
אני מבקש ממי שיש לו נסיון או ששמע על האופניים האלו להגיב מה לדעתו טוב בהם, ומה צריך לשפר באופניים.
כמו כן אשמח לקבל מידע על כיוון הבולמים באופניים.

תודה מראש רותם.

(התמונה היא של Thrill LT 1.0 אך השאלה היא על Thrill LT 2.0 שנת 2008)


חזרה לפורום