נושא: מבקש חו"ד על אופני פוג´י Thrill LT 2.0 תאריך: 3/5/2009 6:24:00 AM
מחבר/ת: Rotem Levy
שלום רב, אני מבקש ממי שיש לו נסיון או ששמע על האופניים האלו להגיב מה לדעתו טוב בהם, ומה צריך לשפר באופניים. כמו כן אשמח לקבל מידע על כיוון הבולמים באופניים.
תודה מראש רותם.
(התמונה היא של Thrill LT 1.0 אך השאלה היא על Thrill LT 2.0 שנת 2008)
|