הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/5/2009 11:28:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  חיבור פרסטה או שרדר?
נושא: חיבור פרסטה או שרדר? תאריך: 3/5/2009 11:28:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

בכל הבולמים שאני ראיתי עד היום היה שסתום שרדר.
הבולם של סקוט הוא משהו בפני עצמו, אז לא אתפלא שהם משתמשים בפרסטה.

לגבי ההתאמה - קרוב לודאי שלא צריכה להיות בעיה. עלול להיות מצב שטווח הלחצים שונה לחלוטין (יש בולמים שעובדים עד 300PSI, יש כאלה שהמקסימום שלהם 15PSI - ויש את כל מה שאתה יכול לדמיין באמצע).

אלה שתי הבעיות היחידות שאני רואה. אם שתיהן לא רלבנטיות - תהנה.


חזרה לפורום