נושא: חיבור פרסטה או שרדר? תאריך: 3/5/2009 11:28:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
בכל הבולמים שאני ראיתי עד היום היה שסתום שרדר. הבולם של סקוט הוא משהו בפני עצמו, אז לא אתפלא שהם משתמשים בפרסטה.
לגבי ההתאמה - קרוב לודאי שלא צריכה להיות בעיה. עלול להיות מצב שטווח הלחצים שונה לחלוטין (יש בולמים שעובדים עד 300PSI, יש כאלה שהמקסימום שלהם 15PSI - ויש את כל מה שאתה יכול לדמיין באמצע).
אלה שתי הבעיות היחידות שאני רואה. אם שתיהן לא רלבנטיות - תהנה.
|