הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/5/2009 1:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  מסכים איתך...
נושא: מסכים איתך... תאריך: 3/5/2009 1:58:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

לגבי המניטו MINUTE,מעבר לזה לא מסכים איתך על כלום יותר :D


חזרה לפורום