נושא: תוספת קטנה תאריך: 3/5/2009 3:20:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
קודם אשלים את החסר: היו גם 3.5" בנפח 720KB
ועכשיו אוסף הסתייגות: יצאו ישר 360KB דו כיווני, אבל מכרו לנו אותם קודם כ 180 ואח"כ כ-360. אותו הדבר קרה עם הדיסקטים של 3.5". קודם חצי ואז שלם. גם עכשיו זה קורה: מפתחים דיסקים של 500GB, לא מרכיבים ראש קורא שעולה איזה דולר וחצי ומוכרים לנו דיסק של 350GB ב-X כסף. שנה אח"כ מוכרים לנו את ה-500GB באותו X כסף, בלי לפתח כלום. ויכולים להוריד את המחיר של ה"דור הישן". זה חיסכון בפיתוח וגם יצירת יותר "דורות חדשים" אשר אפשר לקחת עליהם יותר כסף.
|