טקסט הודעת פורום
3/5/2009 3:22:00 PM
אבישי אסולין
תודה רבה
נושא:
תודה רבה
תאריך:
3/5/2009 3:22:00 PM
מחבר/ת:
אבישי אסולין
אחי תודה רבה על התשובה המפורטת
תארתי לעצמי שזה סיפור יקר אבל לא עד כדי כך
אני יחכה קצת עד שירדו המחירים
חזרה לפורום