טקסט הודעת פורום
3/5/2009 3:43:00 PM
איתן ברמן
:eek: אולי כדאי שתלך לראות רופא...
נושא:
:eek: אולי כדאי שתלך לראות רופא...
תאריך:
3/5/2009 3:43:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
פעם שניה בפחות משבועיים שאתה מסכים איתי.
מה יהיה?
:p :p :p
חזרה לפורום