טקסט הודעת פורום
3/5/2009 3:45:00 PM
ערן מנשה
למישהו יש מתאם לדיסק 500GB
נושא:
למישהו יש מתאם לדיסק 500GB
תאריך:
3/5/2009 3:45:00 PM
מחבר/ת:
ערן מנשה
למזלג קדמי?
יכול להיות מעניין לבלום עם כזה :p :p :p :p :p
חזרה לפורום