טקסט הודעת פורום
| 3/5/2009 7:08:00 PM |
|
נושא: התחדשתי תאריך: 3/5/2009 7:08:00 PM
מחבר/ת: שי .
מערכת הילוכים חדשה דנדשה: מעביר קידמי DEORE [לא צריך יותר מזה ] שיפטרים SHIMANO SLX קסטה SHIMANO LX מעביר אחורי XT SHADOW
הצילום של השיפטרים יוצא מטושטש אז לא צילמתי :suss: פנקו אותי בתתחדש :P
|
חזרה לפורום |
|
|