טקסט הודעת פורום
3/5/2009 10:01:00 PM
Omer Eiferman
בית קשת - מישהו יודע מה תנאי הרכיבה למחר
נושא:
בית קשת - מישהו יודע מה תנאי הרכיבה למחר
תאריך:
3/5/2009 10:01:00 PM
מחבר/ת:
Omer Eiferman
האם המקום בוצי ומלא שלוליות או שניתן לרכב שם מחר.
חזרה לפורום