טקסט הודעת פורום
3/6/2009 12:02:00 AM
david gitlin
אתה צודק מדובר בשרדר, טעות שלי.
נושא:
אתה צודק מדובר בשרדר, טעות שלי.
תאריך:
3/6/2009 12:02:00 AM
מחבר/ת:
david gitlin
אבדוק לגבי הלחצים. תודה על העזרה.
חזרה לפורום