טקסט הודעת פורום
3/6/2009 11:40:00 AM
נירן ציקמן
עם השרב של היום...
נושא:
עם השרב של היום...
תאריך:
3/6/2009 11:40:00 AM
מחבר/ת:
נירן ציקמן
לא נראה לי שיש מקום בארץ חוץ מהחרמון שהוא בוצי....
וגם מחר (שבת) יהיה חם מאוד.
חזרה לפורום