טקסט הודעת פורום
3/6/2009 3:00:00 PM
שי .
דורון תסתכל טוב
נושא:
דורון תסתכל טוב
תאריך:
3/6/2009 3:00:00 PM
מחבר/ת:
שי .
על התמונה
המגן שרשר של הספיישלייזד זה של אבא שלי האופניים שלו בדיוק מאחורי שלי..
נראה לך שאין לי מגן שרשרת של סנטה?! : :suss: :p
חזרה לפורום