הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/6/2009 3:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ישי שרעבי עם תוכן  שאלה....
נושא: שאלה.... תאריך: 3/6/2009 3:06:00 PM
מחבר/ת: ישי שרעבי

מה עושים כאשר אני מפנצ´ר פנימיות כמו גרעינים?
כל פעם שאני מנסה תרגיל חדש אני נתקל בבעיה הזו.

אולי הלחץ בגלגלים לא נכון או שאולי הגלגלים לא מותאמים, אבל איך אני יוכל לזהות את הבעיה ולפתור אותה...? :confused:


חזרה לפורום