טקסט הודעת פורום
| 3/6/2009 3:14:00 PM |
|
נושא: נאבה אחורית תאריך: 3/6/2009 3:14:00 PM
מחבר/ת: חיים טי
יש לי גלגל אחורי באופני ז"ק שכל רכיבה כמעט יש אותה בעיה:המייסבים פשוט עפים מהציר או נמעכים בפנים.מה כדאי לעשות לקנות נאבה חדשה,גלגל חדש... :((
|
חזרה לפורום |
|
|