הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/6/2009 3:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חיים טי עם תוכן  נאבה אחורית
נושא: נאבה אחורית תאריך: 3/6/2009 3:14:00 PM
מחבר/ת: חיים טי

יש לי גלגל אחורי באופני ז"ק שכל רכיבה כמעט יש אותה בעיה:המייסבים פשוט עפים מהציר או נמעכים בפנים.מה כדאי לעשות לקנות נאבה חדשה,גלגל חדש... :((


חזרה לפורום