הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/6/2009 3:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  לא ממש ברור מהתאור שלך
נושא: לא ממש ברור מהתאור שלך תאריך: 3/6/2009 3:30:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

מה בדיוק הבעיה, אבל זה בהחלט לא נשמע טוב...

האם אתה שומע רעשים כשאתה מסובב בחופשיות את הגלגל? או רק בזמן רכיבה?

שים לב שהחלפת נאבה זה אומר בניית גלגל מחדש, ואולי כדאי לשקול קנית גלגל.
אבל לפני שרצים לקניה של נאבה/גלגל שווה לפתוח את המיסבים ולבדוק אם ניתן לבצע טיפול (ניקוי, גריז חדש וכו) - אני מניח שבנאבה שלך יש מיסבים פתוחים ולא סגורים.

במידה ויש לך את הזמן והסבלנות לכך ותרצה לבצע בעצמך יש מדריך מפורט שמראה איך לבצע טיפול במיסבי הנאבה - http://www.ofanaim.net/hubs.html - מניסיון לוקח משהו באיזור השעה לכל היותר. כמובן שדרושים מספר כלים לפירוק הנאבה, הקסטה, הדיסק וכד´

או שאפשר לקחת למכונאופן הקרוב....

בהצלחה


חזרה לפורום