טקסט הודעת פורום
| 3/6/2009 5:16:00 PM |
|
נושא: שלום! תאריך: 3/6/2009 5:16:00 PM
מחבר/ת: ישי שרעבי
שחכתי להציג את עצמי... אני ישי רוכב יחסית חדש באורבן... ואני משתחרר מהצבא סוף כל סוף, יהיה לי הרבה זמן להשקיע בתחום של האופניים.. יש לי פערים של שלוש שנים... לא נורא...
|
חזרה לפורום |
|
|