הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/6/2009 5:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  מה קורה ישי
נושא: מה קורה ישי תאריך: 3/6/2009 5:59:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

ראיתי שהצגת את עצמך .. אבל לא ספרת לנו משהו חשוב !! על מה אתה רוכב ?
בעקרון הבעיה שלך זה סנייקבייטים .. הצמיג צובט את הפנימית וקורע אותה ..
פיתרון ?
פנימית עבה יותר (לא חייב) ולחץ אוויר יותר גבוה ! אל תפחד .. תמלא כמעט עד המקסימום שכתוב לך .. על הצמיג או משהו.


חזרה לפורום