נושא: מה קורה ישי תאריך: 3/6/2009 5:59:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון
ראיתי שהצגת את עצמך .. אבל לא ספרת לנו משהו חשוב !! על מה אתה רוכב ? בעקרון הבעיה שלך זה סנייקבייטים .. הצמיג צובט את הפנימית וקורע אותה .. פיתרון ? פנימית עבה יותר (לא חייב) ולחץ אוויר יותר גבוה ! אל תפחד .. תמלא כמעט עד המקסימום שכתוב לך .. על הצמיג או משהו.
|