נושא: אני לא כזה בטוח תאריך: 3/6/2009 6:53:00 PM
מחבר/ת: ישי שרעבי
אני רוכב בכל מיני מקומות. עשיתי לא מזמן את נחל שורק מירושליים עד לרחובות. ובנוסף אני גם רוכב בעיר ומקפץ לי על ספסלים. בזמנו אני הייתי רוכב על BMX עד שקניתי את האופניים החדשות שהן סוג של אורבן. דיימונד בק 9 הילוכים. אני אשלח תמונה אם לא הייתי מספיק ברור. כי בסך אני לא יודע איזה סיגנון זה...
|