טקסט הודעת פורום
3/6/2009 6:58:00 PM
ידין חסון
דיימונבק אסלוט ..
נושא:
דיימונבק אסלוט ..
תאריך:
3/6/2009 6:58:00 PM
מחבר/ת:
ידין חסון
אחלה אופני להתחלה באורבן סטריט וגם דירט .. שילדה מעולה לדעתי ..
אז .. כמו שאמרתי .. תתחיל בזה שתעלה את הלחץ אוויר בפנימיות ..
חזרה לפורום