הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/6/2009 6:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  דיימונבק אסלוט ..
נושא: דיימונבק אסלוט .. תאריך: 3/6/2009 6:58:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

אחלה אופני להתחלה באורבן סטריט וגם דירט .. שילדה מעולה לדעתי ..
אז .. כמו שאמרתי .. תתחיל בזה שתעלה את הלחץ אוויר בפנימיות ..


חזרה לפורום