טקסט הודעת פורום
3/6/2009 7:39:00 PM
ישי שרעבי
אוקיי
נושא:
אוקיי
תאריך:
3/6/2009 7:39:00 PM
מחבר/ת:
ישי שרעבי
תקשיב זה נשמע לי די הגיוני. אבל מה שלא כל כך זה שרשום 30-90 PSI על הצמיג.
זה באמת יכול לסחוב כמות כזו של אוויר???
חזרה לפורום