הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/6/2009 7:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ישי שרעבי עם תוכן  אוקיי
נושא: אוקיי תאריך: 3/6/2009 7:39:00 PM
מחבר/ת: ישי שרעבי

תקשיב זה נשמע לי די הגיוני. אבל מה שלא כל כך זה שרשום 30-90 PSI על הצמיג.
זה באמת יכול לסחוב כמות כזו של אוויר???


חזרה לפורום