הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/6/2009 7:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  כן אבל לא ..
נושא: כן אבל לא .. תאריך: 3/6/2009 7:47:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

הצמיג כן ! אבל לא הפנימית .. תראה מה רשום על הפנימית .. אני מנפח אצלי 40-50 .. ואפשר קצת יותר .. אבל אל תשכח .. שאתה רוכב בשטח ויש לך זנב קשיח .. אז זה לא כיף שהצמיגים קשים מידי .. אתה תרגיש כל אבן קטנה .. אבל שאתה עושה אורבן או משהו כזה זה טוואוב.
אז שאתה עושה סטריט/אורבן תנפח הרבה .. ופחות שאתה רוכב בשטח... ושתדע .. הצמיגים שלך ממממממש לא לשטח ! איך אתה רוכב איתם ?!


חזרה לפורום