טקסט הודעת פורום
| 3/7/2009 8:50:00 PM |
|
נושא: צביעה תאריך: 3/7/2009 8:50:00 PM
מחבר/ת: chet coolnchet
שלום, יש לי אופניים חדשות ואני מעוניין לצבוע אותם כי הצבע לא מוצאת חן בעיני..הבאנתי שצריך חהוריד את הצבע המקורית?? אולי ניקוי חול?? ואז לצבוע ולהכניס את כל זה בתנור..איפה ניתן לעשות את זה?? אני גר בירושלים..תודה מראש
|
חזרה לפורום |
|
|