הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/7/2009 8:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מ עם תוכן  כ** ***ק !! מישהו מוכר ברקס ?! באלי לזרוק את שליי
נושא: כ** ***ק !! מישהו מוכר ברקס ?! באלי לזרוק את שליי  תאריך: 3/7/2009 8:55:00 PM
מחבר/ת: שי מ

שובב היס ניין המעפן הזה . !!

הברקס לא עצר לי .. שלחתי לבלידינג אחרי נקוי רפידור ורוטור ..

ועדיין לא עוצר !!! מה עוד יוכל להיות !?

קשור שהרוטור עקום ?


חזרה לפורום