טקסט הודעת פורום
| 3/7/2009 8:55:00 PM |
|
נושא: כ** ***ק !! מישהו מוכר ברקס ?! באלי לזרוק את שליי תאריך: 3/7/2009 8:55:00 PM
מחבר/ת: שי מ
שובב היס ניין המעפן הזה . !!
הברקס לא עצר לי .. שלחתי לבלידינג אחרי נקוי רפידור ורוטור ..
ועדיין לא עוצר !!! מה עוד יוכל להיות !?
קשור שהרוטור עקום ?
|
חזרה לפורום |
|
|