הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/8/2009 12:26:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רז אברג´ל עם תוכן  נווה שלום....
נושא: נווה שלום.... תאריך: 3/8/2009 12:26:00 AM
מחבר/ת: רז אברג´ל

TEOCALI יכולות לרכב שם...???
מה הרמה של המסלול????



חזרה לפורום