נושא: אנשים תעזרו לי דחוףף!! תאריך: 3/8/2009 3:26:00 PM
מחבר/ת: דין קשת
טוב ככה אני רוכב כבר הרבה זמן ..לפני כמה זמן קפצתי ושברתי את הבולם 178 שרמןשל מניטו עכשיו אני רוצה ליקנות בולם של מרזוקי שיבר משהו כזה 190 הפוך כמו של אופנועים ...מה אתם אומרים על הבולם טוב לא טוב יחזיק מעמד בקפיצות ...כמה שיותר מהר אנשים דחוף לי תודה ..
|