הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/8/2009 3:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דין קשת עם תוכן  אנשים תעזרו לי דחוףף!!
נושא: אנשים תעזרו לי דחוףף!! תאריך: 3/8/2009 3:26:00 PM
מחבר/ת: דין קשת

טוב ככה אני רוכב כבר הרבה זמן ..לפני כמה זמן קפצתי ושברתי את הבולם 178 שרמןשל מניטו עכשיו אני רוצה ליקנות בולם של מרזוקי שיבר משהו כזה 190 הפוך כמו של אופנועים ...מה אתם אומרים על הבולם טוב לא טוב יחזיק מעמד בקפיצות ...כמה שיותר מהר אנשים דחוף לי תודה ..


חזרה לפורום