נושא: מרזוקי שיבר תאריך: 3/8/2009 6:10:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
לא מכיר אישית, אבל בולמים הפוכים היו המילה האחרונה לפני כמה שנים, ורובם נעלמו. היו טענות על אמינות ועל גמישות. מבחינת חוזק - המבנ ההפוך מאפשר חפיפה ארוכה יותר, אז יש לצפות שבבניה נכונה הם יהיו לא פחות חזקים, אם לא יותר. באופנועים זה מקובל מאוד, אז אולי שם מבינים משהו שבענף האופניים מבינים פחות...
יש משומשים פה ושם, ואם אתה יודע לטפל לבד, זה יכול להיות מצויין.
גם לי יש ברשימת הפנטזיות בולם הפוך 200מ"מ, אבל חדש...
דרך אגב, מה עשית עם השברים של המאניטו?
|