הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/8/2009 7:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עדן פרג´ עם תוכן  - Session Street Bike Tel-Aviv - כנסו כולם !
נושא: - Session Street Bike Tel-Aviv - כנסו כולם ! תאריך: 3/8/2009 7:10:00 PM
מחבר/ת: עדן פרג´

אז ככה חבר´ה .. כמו ששמתם לב בעוד יומיים זה ק-ו-ר-ה. שעה 16:00 כולם ברבין בלי יוצא מן הכלל.
צפוי לנו אחלה של מזג אוויר, נוח לרכיבה ולStunTs ...
חיכינו לזה כ"כ הרבה זמן .. ובעוד יומיים אנחנו ש-ם !
אז קדימה .. תתחילו לפרסם לחברים, כי ביום שלישי הקרוב הולך להיות מפגש לפניםםםם ... =)
לא לשכוח להתמגן, כסף לאחר מכן (למי שרוצה כמובן) ..
ולהגיע מוקדם!
אז .. נתראה ברבין ב-16:00.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לדניאל - 0547406591

שיהיה שבוע מעולה פורים שמח והרבה רכיבות!
:)

[URL=http://img87.imageshack.us/my.php?image=purimcopy.png][img]http://img87.imageshack.us/img87/9250/purimcopy.png[/img][/URL]
[URL=http://g.imageshack.us/img87/purimcopy.png/1/][img]http://img87.imageshack.us/img87/purimcopy.png/1/w794.png[/img][/URL]


חזרה לפורום