נושא: - Session Street Bike Tel-Aviv - כנסו כולם ! תאריך: 3/8/2009 7:10:00 PM
מחבר/ת: עדן פרג´
אז ככה חבר´ה .. כמו ששמתם לב בעוד יומיים זה ק-ו-ר-ה. שעה 16:00 כולם ברבין בלי יוצא מן הכלל. צפוי לנו אחלה של מזג אוויר, נוח לרכיבה ולStunTs ... חיכינו לזה כ"כ הרבה זמן .. ובעוד יומיים אנחנו ש-ם ! אז קדימה .. תתחילו לפרסם לחברים, כי ביום שלישי הקרוב הולך להיות מפגש לפניםםםם ... =) לא לשכוח להתמגן, כסף לאחר מכן (למי שרוצה כמובן) .. ולהגיע מוקדם! אז .. נתראה ברבין ב-16:00.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לדניאל - 0547406591
שיהיה שבוע מעולה פורים שמח והרבה רכיבות! :)
[URL=http://img87.imageshack.us/my.php?image=purimcopy.png][img]http://img87.imageshack.us/img87/9250/purimcopy.png[/img][/URL] [URL=http://g.imageshack.us/img87/purimcopy.png/1/][img]http://img87.imageshack.us/img87/purimcopy.png/1/w794.png[/img][/URL]
|