נושא: הרשמה לפסטיבל הרכיבה "ארץ רוכבת" תאריך: 3/9/2009 5:21:00 PM
מחבר/ת: איתמר שרוני
רבים וטובים מכל יושבי הפורום שכחו להרשם לפסטיבל,המתקיים בסופ"ש הקרוב.. אז איך להרשם? דרך שוונג www.shvoong.co.il (למסלולים התחרותיים והעממיים) וגם דרך מוקד החברה להגנת הטבע- www.teva.org.il (למסלולים העממיים).
פרטים נוספים לגבי הפסטיבל ניתן למצוא באתר www.mcnegev.com
איתמר שרוני בית ספר שדה הר הנגב 0528746414
|