הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/10/2009 2:09:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  מי בא ?...
נושא: מי בא ?... תאריך: 3/10/2009 2:09:00 AM
מחבר/ת: ידין חסון

אני יגיע כנראה בסביבות ה 5 .. 5 וחצי
0546393446-זה אני .. :eek:


חזרה לפורום