נושא: כיסא לילד תאריך: 3/10/2009 2:43:00 PM
מחבר/ת: עידן לרר
שלום, יש לי אופניים מידה L שחברתי כיסא לאופניים לילד מאחור. לפני שבועיים רכשתי לאשתי אופניים מידה 15 (S) ושחברתי את הכיסא לאופניים שלה, הכיסא נוגע בגלגל האחורי בגלל השלדה הנמוכה (נוגע קצת אבל נוגע....)
נסתי עם מלחצים לעקם קצת את הברזל שמחבר את הכיסא לאופניים אבל לא עוזר עדין נוגע בכיסא (פחות אבל קפיצה קטנה הכיסא נוגע).
יש למשהו רעיון מה לעשות ?
|