נושא: היתה תקופה שרכבתי עם שני כסאות ילדים תאריך: 3/10/2009 3:04:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אחד מלפנים ואחד מאחור, עם שני הילדים. מעולם לא היתה לי בעיה עם המוט.
מה שכן, הקפדתי שהתושבות שאליהן מתחברים הכסאות תהינה צמודות אל השלדה, כדי לצמצם את העומס על המוט, וגם כדי להוריד ככל האפשר את מרכז הכובד.
|