הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/10/2009 3:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  עכשיו אני מבין...
נושא: עכשיו אני מבין... תאריך: 3/10/2009 3:08:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

למה אתה עם טריפל מקדימה ו-"7 מאחורה :p


חזרה לפורום