טקסט הודעת פורום
3/10/2009 3:08:00 PM
גיא בראל
עכשיו אני מבין...
נושא:
עכשיו אני מבין...
תאריך:
3/10/2009 3:08:00 PM
מחבר/ת:
גיא בראל
למה אתה עם טריפל מקדימה ו-"7 מאחורה :p
חזרה לפורום