טקסט הודעת פורום
| 3/10/2009 3:37:00 PM |
|
נושא: חיבור התושבת תאריך: 3/10/2009 3:37:00 PM
מחבר/ת: עידן לרר
היי איתן,
אבל כאן אתה אומר שאני יכול לחבר את התושבת של הכיסא למוט ואני מפחד מעומס על מוט העוקף, אבל אם אני מחבר את התושבת לשלדה הכיסא נמוך מידי :(
|
חזרה לפורום |
|
|