טקסט הודעת פורום
3/10/2009 8:45:00 PM
ron ron
הורדת משקל
נושא:
הורדת משקל
תאריך:
3/10/2009 8:45:00 PM
מחבר/ת:
ron ron
שלום יש לי ספשלייזד פי 1 2008 והן שוקלות 15 איך אני יכול להוריד משקל?
אני רוצה להישאר עם 2 הברקסים...
חזרה לפורום