הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/11/2009 3:49:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  מה רון ..
נושא: מה רון .. תאריך: 3/11/2009 3:49:00 AM
מחבר/ת: ידין חסון

בסוף אתה נשאר איתם ?..
לגבי המשקל ..
אתה יכול להתחיל מהבולם .. שהוא שוקל איזה 3 קילו .. יש את הארג´ייל והגודל לבייבל ששוקלים סביב ה 2.5.
גלגלים .. עם סט גלגלים טוב וקל אתה בכיף מוריד איזה קילו .. צמיגים .. קראנק .. סטם וכידון ... כל דבר בעצם. השאלה היא התקציב ..
אני למשל עכשיו הזמנתי גלגלים .. ככה שאני ירכיב אותם אז האופניים שלי ירדו באיזה קילו וחצי .. ועוד בעתיד בולם .. אז בכלל.. אה .. ובכללי השילדה שלך לא הכי קלה .. זאת גם נקודה חשובה !


חזרה לפורום