נושא: יכל להיות שאסכים וצור איתי קשר אם אתה מעונין תאריך: 3/11/2009 1:33:00 PM
מחבר/ת: חיים בן שושן
יש לי אופני דאון היל Kona stinky dee lux שנת 2004 מצבו הכללי של האופנים טוב אך יש כמה דברים הזקוקים לתיקון כספי ואני את ההשקעות שלי בתחום האופניים כבר סימתי. אם אתה רוצה וניראה לך מתאים צור איתי קשר ונדבר יותר לעניין לגבי האופניים שלך ושלי. 0527-567-999 חיים תודה.
|