הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/11/2009 3:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן   :eek: יש המון...
נושא: :eek: יש המון... תאריך: 3/11/2009 3:04:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

תלוי כמובן במצב האופניים, אבל כל החברות שמפורטות למטה מייצרות אופניים באיכות טובה, במחירים שעשויים להכנס (ביד"ש) לתקציב שלך.

מרידה, ספשלייזד, ג´אמיס, מונגוס, הארו, KHS (לא להתקרב לKSM ודומיהם), GT, דיאמונמדבק, K2, פוקוס ובטח שכחתי כמה עשרות יצרנים....

חפשי בלוחות כאן באתר, ושובי להתייעץ איתנו. נוכל לתת לך דעה כללית לגבי דגם או חברה - אבל לא לבדוק את האופניים במקומך. בזה כדאי להיעזר במישהו שמבין, או בחנות אופניים (אם יש כזאת שאת סומכת עליה).

בהצלחה


חזרה לפורום