נושא: לזכות איתן יאמר... תאריך: 3/11/2009 3:10:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
שנתן לך פה חתיכת הסבר (בטח המקלדת שלו מעלה עשן). אע"פ שאני מסכים עם איתן בדבריו (שזה דבר נדיר כשלעצמו ;) ) הוא קצת הלך רחוק איתך,יותר פשוט להמליץ על דגמים מסויימים מאשר להפחיד אותך בכל מיניי נתונים. מידת האופניים שתתאים לגובה שלך היא XS ובמיקרים מסויימים S דגמים מוצלחים לתקציבך הם: TREK 3700 ומעלה,יש זוג של TREK 4300 בלוח יד שניה גארי פישר TARPON HARO ESCAPE GT AVALANCHE הכי טוב יהיה אם תעשי סיבוב בכמה חנויות ותחזרי עם הדגמים שניסו למכור לך.
|