הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/11/2009 3:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  roei sail עם תוכן  לפי מה ששמעתי
נושא: לפי מה ששמעתי תאריך: 3/11/2009 3:50:00 PM
מחבר/ת: roei sail

עם גלגלי 24 כל פניה או סיבוב הפדלים נכנסים ברצפה בגלל שהקראנק ארוך מידי.
היה על זה ויכוח ארוך בבלו בייק.


חזרה לפורום