טקסט הודעת פורום
3/11/2009 3:50:00 PM
roei sail
לפי מה ששמעתי
נושא:
לפי מה ששמעתי
תאריך:
3/11/2009 3:50:00 PM
מחבר/ת:
roei sail
עם גלגלי 24 כל פניה או סיבוב הפדלים נכנסים ברצפה בגלל שהקראנק ארוך מידי.
היה על זה ויכוח ארוך בבלו בייק.
חזרה לפורום