הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/11/2009 8:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  omrycz עם תוכן  מה זה לעזאזל סטריט?
נושא: מה זה לעזאזל סטריט? תאריך: 3/11/2009 8:03:00 PM
מחבר/ת: omrycz

אוקי, אני מכיר לעומק הרבה סוגי רכיבה. מטריאל לדירט אולמאנטין, קרוס קאנטרי, דאון היל, פרי רייד, רמפות, פלט לאנד.
כל סגנון מאופיין בסוג אופניים מסויים אשר תורם לסגנון הספציפי (שאותו אני מכיר)
אבל מה זה לעזאזל סטריט ?
ולמה יש סטריט ואורבן הרי זה אותו דבר? לא?
מה ההבדל בין אופני דירט לסטריט ואורבן?
ואם אין דירט בארץ מה עושים עם האופניים, הרי הם לא מתאימות לסגנונות אחרים?
יש לי תחושה שזה לא באמת סגנון ושזה סתם לנסוע ברחובות עם כובעים מצחיקים .

אם מישהו יכול לשפוך אור על הנושא ואולי להפנות לאיזה סרט ביוטיוב כי גם שם לא מצאתי תשובה הולמת. יום טוב


:confused: :confused: :confused: :confused:


חזרה לפורום