הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/11/2009 8:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מ עם תוכן  טוב גבר אני יענה לך רק על מה שאני יודע ...
נושא: טוב גבר אני יענה לך רק על מה שאני יודע ... תאריך: 3/11/2009 8:37:00 PM
מחבר/ת: שי מ

דבר ראשון סטריט זה בה מהמילה רחוב באנגלית ..

זה נסיע ברחובות ואתה פשוט קופץ מעל מה שאתה רוצה נוסע בווילי מנואל פשוט משתולל בכייפ ברחובות ..(זה לפחות מה שאני יודע על זה וזה גם הרכיבה שלי ומה שאני אוהב) ..

ההבדל בין אופני דירט וסטריט הוא שאופניי דירט צרכות להיות הרבה יותר חזקות .. סטריט צרכות גם להיות חזקות אבל גם קלות .. אבל בדרך כלל מי שרוחב דירט גם רוכב סטריט .. (לפי מי שאני מכיר ..)

ובארץ יש דירטים שניבנו על ידי הרוכבים .. שרובם דיי טובים אבל נהרסים .
ואופניי דירט גם מתאימות לסטריט .. םשוט בכמה קילו יותר כבדות אז קצת יותר קשה ..

(אני לא רוכב עם כובע .. :p




חזרה לפורום