הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/11/2009 10:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי המאירי עם תוכן  שיפור יכולת התאוששות לאחר מאמץ
נושא: שיפור יכולת התאוששות לאחר מאמץ תאריך: 3/11/2009 10:15:00 PM
מחבר/ת: איתי המאירי

אני בן 50 ורק נעשה מכור משנה לשנה. אני מתאמן לבד ובקבוצה 4-6 פעמים בשבוע. לאחר מאמץ קשה לי לחזור מהר לדופק 60-70%. יש לי אנמיה, סינקופה,ורטיגו ועוד צרות שלא מתאימות לספורטאי. אבל אינני מוותר ומגיע לשיאים חדשים כל הזמן.כעת, אני רוצה לשפר יכולת התאוששות ממאמץ. האם תוכלו להמליץ על צורת אימון, תוספות מזון( חשבתי על Q10 גם בגלל סטטינים שאני לוקח) רק דברים חוקיים בבקשה. אני בקבוצה עם משמעת.


חזרה לפורום