טקסט הודעת פורום
3/11/2009 10:42:00 PM
ron ron
תודה אנשים
נושא:
תודה אנשים
תאריך:
3/11/2009 10:42:00 PM
מחבר/ת:
ron ron
כן היא לא מיועדת ל24.. אני חושב על להמשיך לרכב תכננתי למכור אותם אבל אני חושב שאני ישאר...אני יראה מה אני יעשה תודה רבה חברה
חזרה לפורום