הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/11/2009 10:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ron ron עם תוכן  תודה אנשים
נושא: תודה אנשים תאריך: 3/11/2009 10:42:00 PM
מחבר/ת: ron ron

כן היא לא מיועדת ל24.. אני חושב על להמשיך לרכב תכננתי למכור אותם אבל אני חושב שאני ישאר...אני יראה מה אני יעשה תודה רבה חברה


חזרה לפורום