טקסט הודעת פורום
| 3/12/2009 12:01:00 AM |
|
נושא: מה אתם סטלנים ? תאריך: 3/12/2009 12:01:00 AM
מחבר/ת: ידין חסון
אם אתם מדברים על דיון ארוך וכאלה .. אם רוצים את האופניים האלה עם גלגלי 24 .. אין בעיה ! אבל !!! צריך להחליף קראנקים לקצרים יותר .. זה הכול.
|
חזרה לפורום |
|
|