הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/12/2009 12:01:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  מה אתם סטלנים ?
נושא: מה אתם סטלנים ? תאריך: 3/12/2009 12:01:00 AM
מחבר/ת: ידין חסון

אם אתם מדברים על דיון ארוך וכאלה ..
אם רוצים את האופניים האלה עם גלגלי 24 .. אין בעיה ! אבל !!! צריך להחליף קראנקים לקצרים יותר .. זה הכול.


חזרה לפורום