הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/12/2009 9:54:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  אני כבר...
נושא: אני כבר... תאריך: 3/12/2009 9:54:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל

ניקיתי את הנסורת מסביב למקלדת שלי,ואתה???


חזרה לפורום