טקסט הודעת פורום
3/12/2009 9:54:00 AM
גיא בראל
אני כבר...
נושא:
אני כבר...
תאריך:
3/12/2009 9:54:00 AM
מחבר/ת:
גיא בראל
ניקיתי את הנסורת מסביב למקלדת שלי,ואתה???
חזרה לפורום