נושא: עזרה בבקשה, מעוניין להחליף קראנק. תאריך: 3/12/2009 11:25:00 AM
מחבר/ת: רועי שילה
יש לי קראנק Shimano ברמה בסיסית, עקב עיקום גלגל שיניים ושחיקתם של האחרים (נרכבו כשנתיים וחצי) ברצוני להחליף את כל הקראנק. אשמח להמלצות ואודה על מעט מידע לגבי ההבדל בין LX ל SLX מבחינת הביצועים מול מחירים? ממתי מיוצר ה SLX? האם הם מיוצרים במקביל? מה ההבדל ביניהם ל Deore? תודה מראש רועי
|