נושא: SLX הוא פשוט המחליף של LX תאריך: 3/12/2009 2:05:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
היו שתי סדרות מקבילות: LX וHONE, כשהאחרונה מיועדת לרכיבה אגרסיבית יותר. שימאנו החליטו לאחד את שתיהן. התוצאה היא SLX. עדין ניתן להשיג מערכות HONE וLX שנשארו במחסנים שונים. מן הסתם מחיריהם צריכים להיות תחרותיים.
דאור היא הסדרה הבסיסית של שימאנו לרמת 27 הילוכים ולרכיבת שטח של ממש. LX/HONE/SLX היא מדרגה אחת למעלה.
את הקראנק של SLX אתה יכול להרכיב ללא חשש, במיוחד אם קראנק נחות יותר החזיק אצלך שנתיים וחצי. אם מזדמן לך קראנק LX במחיר טוב - לדעתי יוכל לשרת אותך היטב.
בהצלחה
|