הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/12/2009 3:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוחאי מנחם עם תוכן  הייתי במצמן...
נושא: הייתי במצמן... תאריך: 3/12/2009 3:31:00 PM
מחבר/ת: יוחאי מנחם

הרגשתי את הפוקס וואנילה על זוג אופניים (שהאמת הרגישו ממש מגעיל בפני עצמן) והאמת המרזוקי מרגיש כל כך הרבה יותר טוב... הוא פשוט רך וכייפי ודי התביישתי בעצמי על שרציתי להחליף אותו :p אבל היי לפחות עכשיו אני מבסוט ממנו בצורה מושלמת כי אני יודע שניסיתי גם משהו שנחשב ליותר טוב ו...התברר לי שנוח לי יותר עם ג´לי (החתונה של החבר שלי :)


חזרה לפורום