הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/12/2009 4:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ron ron עם תוכן  קראנק
נושא: קראנק תאריך: 3/12/2009 4:12:00 PM
מחבר/ת: ron ron

שזה מתחיל להיות בלאגן ויקר.. יש אופניים שאתה יכול לשים 24 וזהו


חזרה לפורום