הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/12/2009 4:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  קצת מוזר לי מה שאתה מתאר
נושא: קצת מוזר לי מה שאתה מתאר תאריך: 3/12/2009 4:17:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

בלי להוריד מאיכותו של מרזוקי, הואנילה נחשב למפנק אפילו יותר מפוקסים אחרים. אם הוא הרגיש לך קשה ולא זורם, בהחלט יתכן שהוא פשוט לא היה מכוון למשקל שלך, או איזושהי בעיה אחרת.

סתם נקודה למחשבה: מצמן מיבאים את מאניטו, לא את פוקס.

אז עכשו אתה מרוצה מהבולם שיש לך, שזה טוב.
אם בכל זאת אתה רוצה לדעת איך באמת אמור פוקס להרגיש, לדעתי שווה לטרוח ולנסוע לבית אורן, לחנות סינגלטרק, שהם היבואנים של פוקס. הם מקצוענים, ויש להם את כל הידע, הציוד, והמוטיבציה לגרום לפוקס להרגיש לך טוב.

כמובן שזה לא הכרח המציאות, ואם אתה מרוצה ממה שיש - אין צורך להחליף.

בברכת רכיבות טובות


חזרה לפורום